Een verkeerd of beschadigd product ontvangen? Of een product met een kwaliteitsgebrek?

Ondanks onze goede zorgen kan een vergissing of een beschadiging tijdens het transport altijd wel ‘ns voorkomen.
Contacteer ons in dat geval binnen de 3 dagen na ontvangst via het contactformulier op deze site of via een mailtje naar info@oshadhi.be met vermelding van je naam, het order- of factuurnummer, voor welke artikelen je een vervanging wenst en om welke reden.
In geval van een verkeerde levering of kwaliteitsgebrek vragen we je het betreffende product te retourneren waarbij de kost van de retourzending ten onze laste valt. Een retourlabel zal via e-mail worden bezorgd.
Van zodra wij de retourzending goed ontvangen hebben, ontvang je van ons een bevestigingsmail en bezorgen we je zo snel als mogelijk een correcte vervanging voor het geretourneerde product.
In geval van beschadiging tijdens het transport vragen wij je ons een digitale foto te bezorgen van zowel de verzenddoos als van het beschadigde product(en). Daarna wordt jou zo snel als mogelijk een vervanging toegestuurd.

Een verkeerd product besteld of wens je af te zien van je aankoop?

Dan kan je het product – indien deze valt onder de voorwaarden voor retour (zie verder) – terugsturen binnen de 14 dagen na ontvangst van je bestelling. De retourzending dient steeds voorafgaand te worden gemeld via het contactformulier op deze site of via een mailtje naar info@oshadhi.be met vermelding van je naam, het order- of factuurnummer en welk(e) product(en) je wenst terug te sturen.
In geval van annulatie van je bestelling, betaal je zelf de retourkost en is de retourzending voor eigen risico. Dit betekent dat Oshadhi Belgium niet aansprakelijk is voor beschadiging of verloren raken van retour gestuurde artikelen. Verstuur je pakket daarom steeds via een traceerbare zending naar volgend adres:

Oshadhi Belgium
Veldstraat 3
9220 Hamme

Van zodra wij de retourzending ontvangen en beoordeeld hebben overeenkomstig onze voorwaarden voor retour (zie verder), ontvang je van ons een bevestigingsmail en zal het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) van de geretourneerde artikelen binnen de 10 werkdagen worden terugbetaald.

Voorwaarden voor retour o.b.v. het herroepingsrecht

  • Een retourzending dient steeds op voorhand aan ons gemeld te worden en dit binnen de 14 dagen na leveringsdatum. Dit kan via het contactformulier op deze site of via een mailtje naar info@oshadhi.be met vermelding van je naam, het order- of factuurnummer en welke artikelen je wenst terug te sturen.
  • De retourzending dient Oshadhi.be te bereiken binnen de 5 werkdagen na de bevestigingsmail van Oshadhi.be
  • Aan de retourzending dient een kopie van de ontvangen pakbon of factuur te worden toegevoegd.
  • Enkel artikelen die zich in de originele, ongeopende en onbeschadigde verpakking bevinden kunnen worden teruggenomen.
  • Retourneren is enkel mogelijk voor de artikelen uit het Oshadhi gamma met een verzegelde sluiting, met name onze etherische oliën, etherische oliën in jojoba 10ml, synergieën en onze cosmetica op crèmebasis. Boeken en (elektrische) aromaverstuivers kunnen enkel geretourneerd worden indien deze zich correct in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden en nog niet in gebruik werden genomen!
    Uitzondering: daar onze hydrolaten een zorgzame bewaring vragen beneden 14°C wensen wij controle te kunnen houden op de kwaliteit ervan. Daarom kunnen onze hydrolaten, ondanks hun verzegelde sluiting, niet worden teruggenomen (tenzij uiteraard in geval van een leveringsfout van onze kant of in geval van een kwaliteitsgebrek). Dank voor je begrip.
  • Artikelen die niet tot het stockgamma van Oshadhi Belgium behoren en aldus op bestelling zijn verkregen, evenals artikelen die met een korting werden aangekocht, kunnen niet geretourneerd worden!

Wanneer aan één of meerdere van deze voorwaarden niet is voldaan behoud Oshadhi Belgium het recht teruggestuurde artikelen te weigeren.